Încercăm să fim atenți la detalii când e vorba de o investiție de
genul asta. Am notat câteva lucruri: anunțulul să fie în ordine, seriile de sașiu și motor, rugină, interiorul, un scurt test drive, o verificare exterioară și la
motor, o verificare “pe dedesupt” și apoi verificarea computerizată cu
un tester.
Pe scurt, trebuie să te uiți dacă:
- ambreiajul scoate un sunet anormal,
- motorul nu întrerupe,
- nu are joc în caseta de direcţie,
- are amortizoare scurse,
- patinează ambreiajul,
- au fost lovite pragurile sau parbrizul este crăpat,
- la motoarele diesel se verifică și turbina.
În final, este mai lipsit de riscuri să îți iei o mașină de la un
dealer second hand, iar dacă o cumperi din târg sau de pe net, este
recomandată o verificare într-un service de încredere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu